Jeg pleier selv å lære ting ved å utforske hvordan jeg kan relatere til emnet og knytte det til min hverdag. I undervisning ser jeg for meg å utforske emnet og etablete godt faglig minne. Jeg vil generelt sett fokusere på å få kjernen i temaet på plass først, og så utforske sammenhengene, slik at man skaper seg et godt overblikk. Fra start vil det være viktigst for meg å bli kjent med elevene, og hvordan de relaterer til faget.
Spesielt når det kommer til barn, ser jeg det som svært viktig at man kan ha det gøy når man lærer, og utforske teamet man lærer fritt og kreativt.
Akkurat nå tar jeg generell studiekompetanse, der jeg studerer samfunnsfag og naturfag med toppkarakterer. Jeg har tidligere vært syk i flere år, slik at jeg måtte utsette videregående utdanning til nå. Jeg har derfor erfaring med å skape motivasjon og lære å være tålmodig ved et eventuelt lengre løp, og kan slik være en støttespiller for elever med eventuelle utfordringer.
Fra arbeidserfaring har jeg 6 års erfaring innen kundeservice, både i butikk og på kundesenter, samt. arbeid som Mystery Shopper der jeg har evaluert kundeservice for ulike bedrifter. Gjennom dette har jeg utviklet god kompetanse innen kundebehandling, og tilpasning til møte med mange ulike mennesker. Jeg er sosial og omgjengelig, slik at dette faller naturlig for meg. I løpet av min karriere innen kundebehandling har jeg bla.a jobbet med support og veiledning over telefon når det kommer til telefon og PC, og jeg har jobbet hos optiker med veiledning innen øyehelse og kjøpshjelp. Fra dette arbeidet har jeg erfaring med å veilede andre, og tålmodigheten til å forklare ting og løsninger for mennesker med ulikt kompetansenivå.
Når det kommer til erfaring med barn, har jeg flere tantebarn som jeg er veldig glad i å tilbringe tid med. Noen ganger har jeg hjulpet dem med leksene deres. Jeg er glad i barn, og vil gjerne være med på å skape entusiasme for læring gjennom undervisningen.
•Sammendrag•
Jeg er en positiv og arbeidsom kvinne på 23 år, med variert erfaring innen kundeservice. Dette inkluderer erfaring fra kundesenter og butikk, samt. 6 års erfaring med evaluering av kundeservice som Mystery Shopper for to ulike organisasjoner. Som person er jeg lojal, pålitelig og sosial. I arbeidet jobber jeg målrettet og nøyaktig, med glede og lidenskap for kundekontakt og god service.
•Utdanning•
August 2020 - nå
Trøndelag nettskole
Videregående
Studiespesialiserende fag
Nødvendige fag for generell studiekompetanse.
August 2013 - Juni 2015
Trøndelag nettskole
Videregående
Studiespesialiserende fag
Nødvendige fag for generell studiekompetanse.
August 2012 - Juni 2013
Sunnland Skole
Grunnskole
August 2010 - Juni 2012
Vikhammer Ungdomsskole
Grunnskole
August 2003 - Juni 2010
Saksvik Skole
Grunnskole
•Arbeidserfaring•
Mars 2018 - Februar 2019
Salgsmedarbeider
Brilleland, Trondheim
Salg og rådgiving i butikken, veilede til riktig løsning og stil på brilleordre. Betjene kasse og noe verksted. Registrere varer, booke avtaler og betjene kunder på telefon. Dette var en fast 50% deltidsstilling der jeg også jobbet mye ekstra.
November 2017 - nå
Mystery shopper (Proofreader)
Lagom International, Norge
Evaluere og korrigere Mystery Shoppernes rapporter, samt. oversette disse fra Engelsk til Norsk og motsatt. Dette er en stilling som frilanser.
November 2016 - Januar 2017
Kundeservicemedarbeider
Eplehuset Kundesenter, Trondheim
Rådgivning, salg og support over telefon og e-post. Dette var en deltidsstilling som julehjelp, der jeg arbeidet i tilnærmet 100% stilling i perioden.
August 2016 - nå
Markedsassistent (Markedsassistent/Mystery Shopper)
Ukjent Kunde, Norge
Besøke butikker, eventuelt kontakt på e-post eller telefon. Evaluere og rapportere om kundeservice innen ulike bransjer. Dette er en stilling som frilanser.
September 2015 - Desember 2020
Markedsassistent (Markedsassistent/Mystery Shopper)
Daymaker, Norge
Besøke butikker, eventuelt kontakt på e-post eller telefon. Evaluere og rapportere om kundeservice innen ulike bransjer. Dette var en stilling som frilanser.
•Førerkort•
B - Personbil
•Språk•
Norsk
Skriftlig: Førstespråk (morsmål)
Muntlig: Førstespråk (morsmål)
Spansk
Skriftlig: Nybegynner
Muntlig: Nybegynner
Engelsk
Skriftlig: Godt
Muntlig: Godt
leksehjelpkurs i nærheten? Her er et utvalg av lærerannonser du kan sjekke ut.
Superprof kan også foreslå akademisk støttekurs for å hjelpe deg.
Hos lærer | Hos deg | Via webcam | |
1 time | Ikke tilgjengelig | Ikke tilgjengelig | 220kr |
5 timer | Ikke tilgjengelig | Ikke tilgjengelig | 1100kr |
10 timer | Ikke tilgjengelig | Ikke tilgjengelig | 2200kr |