M Zuhur -  matematikklærer - Oslo
M Zuhur -  matematikklærer - Oslo

En av våre mange gode lærere. Profilen fyller flere kriterier, relevante kvalifikasjoner og god svartid. M Zuhur vil med glede organisere deres første Matematikktime.

M Zuhur

En av våre mange gode lærere. Profilen fyller flere kriterier, relevante kvalifikasjoner og god svartid. M Zuhur vil med glede organisere deres første Matematikktime.

  • Pris 395kr
  • Svartid 1t
  • Elever

    Antall elever M Zuhur har undervist siden de ble medlem av Superprof

    50+

    Antall elever M Zuhur har undervist siden de ble medlem av Superprof

M Zuhur -  matematikklærer - Oslo
  • 5 (65 evalueringer)

395kr/t

Kontakt
  • Matematikk
  • P-Matte (1P og 2P)
  • T-matte (1T og 2T)
  • R-matte (R1 og R2)
  • S-matte (S1 og S2)

Erfaren privatunderviser med stor pedagogisk dyktighet tilbyr matteundervisning til elever i alle trinn, i Oslo og Viken.

  • Matematikk
  • P-Matte (1P og 2P)
  • T-matte (1T og 2T)
  • R-matte (R1 og R2)
  • S-matte (S1 og S2)

Kurssted

    • Hos M Zuhur: Oslo

    • på nett
    • hos deg eller ved et offentlig sted : kan reise opp til 20 km fra Oslo

Ambassadør

En av våre mange gode lærere. Profilen fyller flere kriterier, relevante kvalifikasjoner og god svartid. M Zuhur vil med glede organisere deres første Matematikktime.

Om M Zuhur

Jeg har fullført videregående skole ved Elvebakken VGS og studerer informatikk ved Universitetet i Oslo for tiden. Har flere års erfaring som privatlærer i matematikk og har hatt gleden av å undervise elever på ulike nivåer, fra grunnskolen til videregående skole og voksne privatister. Undervisningsmetode min er forankret i god kjennskap til læreplanen i matematikk, og min lidenskap for faget har gjort det mulig for meg å formidle komplekse matematiske konsepter på en lett forståelig måte. Mine elever har uttrykt tilfredshet med min undervisningsstil og de har klart å oppnå betydelige forbedringer og suksess. Min bakgrunn som informatikkstudent gir meg også et unikt perspektiv som integrerer matematikk med moderne teknologi, noe som bidrar til å gjøre undervisningen mer relevant og engasjerende. Min tilpasningsdyktighet og evne til å inspirere elever har gjort meg til en ettertraktet lærer, og jeg ser frem til å fortsette å bidra til utviklingen av matematikkferdighetene til mine elever.

Se mer

Om undervisning

  • Barneskole
  • VGS - 1. trinn
  • VGS - 2. trinn
  • +6
  • nivå :

    Barneskole

    VGS - 1. trinn

    VGS - 2. trinn

    VGS - 3. trinn

    Yrkesfag

    Voksenopplæring

    Barnehage

    Ungdomsskole

    Annet

  • Norsk

Språk undervisningen er tilgjengelig på :

Norsk

Vi er alle unike og har ulike måter å lære. Dermed tilpasser jeg undervisning til hver enkelt elev. Personlig foretrekker jeg å gå gjennom stoffet nøye og etter at eleven har fått en grundig forståelse for temaet så begynner vi på oppgaver. Erfaringsmessig har denne metoden å undervise på har gitt veldig gode resultater. Jeg har utarbeidet og utviklet en egen plan og pedagogisk tilnærming til de ulike emnene i matematikk, noe som også har gitt gode resultater og fremmet en positiv læringsopplevelse. Gjennom min undervisning har jeg ikke kun fokus til det faglige, men også på å styrke elevenes selvtillit og interesse for matematikk samt å bygge en positiv relasjon med eleven så de kan føle seg komfortable i timene.

Se mer

Priser

Pris

  • 395kr

Pakkepriser

  • 5t: 1975kr
  • 10t: 3950kr

På nett

  • 395kr/time

reise

  • + 150kr

Detaljer

- For elever som vurderer kurs over lengre tid, kan jeg tilby en gratis prøvetime på opptil 30 minutter (må avtales). I denne timen blir vi kjent, kartlegger behov, planlegger undervisningen, og eventuelt prøver noen oppgaver.

- Prisen for undervisningen er på 395 kr per skoletime (45 minutter). Ved fysiske timer kommer et tillegg på 75 kroner per time.

- Hvis en avtalt time ikke passer, må avlysning skje helst to dager i forveien, og senest 24 timer før timen. Ved manglende oppmøte eller for sen avlysning må timen kompenseres i sin helhet.

- Ved oppmøte senere enn 15 minutter (uten beskjed) så blir timen regnet som avlyst fra elevens side og timen må kompenseres i sin helhet.

Finn ut mer om M Zuhur

Finn ut mer om M Zuhur

  • Når begynte interessen din for dette faget og for privatundervisning?

    Jeg likte matematikk allerede fra ungdomsskolen, fordi jeg skjønte at matematikk handler om å tenke logisk og systematisk, men jeg slet skikkelig med faget. Etter hvert, gjennom videregående, klarte jeg å sette meg inn i faget og virkelig forstå det. Veien var preget av mange feil og mye mengdetrening, men til slutt klarte jeg det. Etter hvert som jeg fikk bedre karakterer og begynte å hjelpe vennene mine med matte, fikk jeg veldig positive tilbakemeldinger på at jeg kunne formidle fagstoffet på en god måte. Dette inspirerte meg til å bli interessert i å bli privatlærer i matematikk. Jeg ønsket å hjelpe andre som var der jeg en gang var, og å hjelpe dem med å nå de samme målene jeg hadde en gang - nemlig å oppnå høy måloppnåelse i matematikk.
  • Fortell oss mer om faget du underviser i, om temaene du liker å dele med elevene (og eventuelt de du liker mindre)!

    Matematikk er et fascinerende fagfelt, og jeg liker det fordi det ikke krever at jeg husker en masse ting, men heller at jeg lærer meg få ting og kan anvende det for å løse problemstillinger. Matematisk tankegang er også nyttig i hverdagen og i mange situasjoner i livet. Jeg brenner for å dele denne fascinasjonen jeg har for matematikk med mine elever, ved å presentere faget på en måte som gjør det lett å forstå. Formler skal ikke være skumle lenger, og jeg ønsker å vise at det faktisk kan være gøy å regne algebra. Vanskelige tekstoppgaver er heller ikke noe å være redd for - det handler bare om å lære kunsten å oversette dem til matematiske uttrykk og likninger som kan løses på en enkel og systematisk måte.
  • Fortell oss om dine idoler, enten det var en lærer som satt dype spor eller et kunstverk som har inspirert deg.

    Jeg vil si at mine lærere har hatt stor påvirkning på meg og vekket min interesse for matematikk. En av lærerne mine fra 9. klasse gjorde et spesielt inntrykk på meg da han forklarte geometri på en helt elegant måte. Han presenterte geometriske figurer og vinkler på en inspirerende måte, og jeg ble fascinert. Jeg ønsket å være like skarp som han, og å kunne se det han ser når han ser på en geometrisk figur. Hans entusiasme og klare forklaringer motiverte meg til å dykke dypere inn i faget.
  • Hvilke er, etter din mening, de nødvendige kvalitetene for å være en ekspert på feltet ditt?

    Å være veldig god i matematikk betyr ikke nødvendigvis at man er god til å lære bort faget også. Jeg mener derfor at det er avgjørende for en underviser å være pedagogisk, og ha evnen til å forenkle problemstillinger, dele dem opp i mindre deler og ikke minst forklare det samme temaet på forskjellige måter. I tillegg er tålmodighet en viktig kvalitet. Elevene trenger tid til å forstå og bearbeide stoffet, og de må føle seg trygge nok til å stille spørsmål hvis de ikke forstår konseptene med en gang. Det handler om å skape et læringsmiljø der elevene kan utvikle seg i sitt eget tempo, uten å føle seg presset eller usikre.
  • En anekdote knyttet til faget ditt eller utdanningen din, du vil fortelle?

    Historien om at et eple falt på Isaac Newtons hode og inspirerte ham til å utvikle teorien om gravitasjon, er veldig kjent, men den er sannsynligvis en myte. Han skal ha sagt at han fikk ideen om gravitasjonskraften etter å ha observert et eple falle fra et tre og etter denne observasjonen spør han seg selv: «Hvorfor faller eplet rett ned mot jorden i stedet for å bevege seg til side eller oppover?»

    Så det er sant at Newton reflekterte over gravitasjonskraften etter å ha sett et eple falle fra et tre, men det finnes ingen bevis for at eplet faktisk falt på hodet hans.
  • På tross av dine multitalenter, hadde kanskje du også noen vanskeligheter på skolen? Fortell!

    Jeg likte matematikk allerede fra ungdomsskolen, men opplevde det som et vanskelig fag. Jeg kunne regne en del, men det var ikke nok for å få høyere karakterer som femmer eller sekser - jeg lå alltid på et lavt til middels nivå. Da jeg begynte i første klasse på videregående og hadde matematikk 1T, bestemte jeg meg for å sette meg ned og gjøre mitt beste for å virkelig forstå faget. Denne reisen hadde sine høyder og daler, men til slutt klarte jeg det. Jeg klarte å forstå matematikk og knekke koden. Etter hvert fikk jeg femmere og til og med vennene og klassekameratene mine begynte å spørre meg om hjelp i matte.
  • Hjelp oss å bli bedre kjent med deg ved å fortelle om lidenskapene dine (som du kanskje deler en dag via Superprof).

    I tillegg til matematikk er jeg generelt veldig interessert i logikk, pedagogikk, informatikk, psykologi og personlig utvikling. Jeg liker den logiske tilnærmingen til problemstillinger, og elsker å programmere - jeg opplever det som både gøy og morsomt, litt som et puslespill. Jeg trives med å være sosial og å forstå mennesker, og ikke minst er jeg opptatt av personlig utvikling. Jeg mener at vi alle har et ansvar for å jobbe mot å realisere det enorme potensialet vi har.


    Jeg har også en stor interesse for pedagogikk og formidling, og ser på formidling av kunnskap som en kunst. For meg handler det om å presentere stoffet på en måte som ikke bare er forståelig, men også inspirerende, slik at elever kan utvikle en ekte interesse for det de lærer.
  • Hva gjør deg til en Superprof?

    Det som gjør meg til en Superprof, er at jeg behersker stoffet jeg underviser, og jeg er dyktig til å formidle det på en enkel, oversiktlig og forståelig måte. Med flere års erfaring som privatlærer har jeg utviklet gode ferdigheter i å tilpasse undervisningen til den enkelte elevs behov, noe som gjør at jeg kan skape en effektiv læringsopplevelse. En annen viktig faktor er at jeg alltid ønsker å forbedre kvaliteten på mine undervisningsøkter. Jeg er opptatt av at timene mine skal være både lærerike og effektive, slik at elevene får en god mestringsfølelse og forhåpentligvis oppnår gode resultater.


    I tillegg har jeg selv slitt med matematikk tidligere, og det gir meg en ekstra fordel når jeg underviser fordi jeg kan se det som "ikke gir mening" og kan lettere identifisere hvilke områder som er vanskelige for elevene. Jeg forklarer disse temaene på en enkel måte ved å bryte dem ned i mindre deler, noe som gjør det lettere for elevene å forstå og mestre stoffet.
--
--

Liknende Matematikklærere

  • Farhan

    Oslo & på nett

    5 (19 anm.)
    • 350kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Avnit Simon

    Oslo & på nett

    5 (6 anm.)
    • 399kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Håvard

    Oslo & på nett

    5 (3 anm.)
    • 749kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Olav

    Oslo & på nett

    4.9 (11 anm.)
    • 500kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Abuzar

    Oslo & på nett

    Ny
    • 450kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Vetle

    Oslo & på nett

    5 (7 anm.)
    • 199kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Frederik

    Oslo & på nett

    5 (9 anm.)
    • 450kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Halim

    Oslo

    Ny
    • 500kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Mohamed

    Oslo & på nett

    Ny
    • 500kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Avaneesh

    Oslo & på nett

    Ny
    • 300kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Mohamed

    Oslo & på nett

    5 (10 anm.)
    • 600kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Eirik Andreas

    Oslo & på nett

    5 (21 anm.)
    • 800kr/t
  • Hans Kristian

    Oslo & på nett

    Ny
    • 250kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Subathy

    Oslo & på nett

    Ny
    • 400kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Lara

    Oslo & på nett

    5 (3 anm.)
    • 350kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Riyad

    Lørenskog & på nett

    Ny
    • 320kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Sacad

    Lørenskog & på nett

    Ny
    • 300kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Adeel

    Oslo & på nett

    5 (1 anm.)
    • 500kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Bashir

    Lørenskog & på nett

    Ny
    • 300kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Espen

    Oslo & på nett

    4.7 (3 anm.)
    • 599kr/t
    • 1. kurstime gratis
  • Se lærerne innen matematikk